منتظران مهدی موعود(عج)

شرایط انتظار و کیفیت ظهور آقا امام زمان (عج)

منتظران مهدی موعود(عج)

شرایط انتظار و کیفیت ظهور آقا امام زمان (عج)

وبلاگی مذهبی و اعتقادی با محوریت دین شیعه و مبحث ظهور امام عصر

بایگانی
۲۲
بهمن ۹۵

امام زمان و مناجات فاطمیه

شعـــــــــــر مهـــــــ  ـــــدوے

امام زمان(عج) و مناجات فاطمیه


من گریه می کنم سحر انتظار را

تا که به سینه ام برسانی قرار را

دارد بدون تو سپری میکند دلم

این جمعه های پرغم و ناسازگار را

وقتی که با قدوم تو ما زنده می شویم

باید به پای تو بنویسم بهار را

دارم غروب جمعه به این فکر میکنم

این هفته هم گذشت ندیدم نگار را

من مطمئن شدم که دلت را شکسته ام

وقتی شکستم آن همه قول و قرار را

من را به پایبوسی خود مفتخر کن و

من هم به چشم می کشم این افتخار را

پیراهن سیاه تنم بیرق عزاست

از من نگیر این سند  اعتبار را

ای کاش صحن حضرت زهرا پس از ظهور

روزی ببیند این  همه خدمتگذار را

امن یجیب کیست که میخواهد اینچنین

از حق شفای مادر در احتضار را

ألـلَّـھُــــــمَــ ؏ َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
محسن خالقی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی