منتظران مهدی موعود(عج)

شرایط انتظار و کیفیت ظهور آقا امام زمان (عج)

منتظران مهدی موعود(عج)

شرایط انتظار و کیفیت ظهور آقا امام زمان (عج)

وبلاگی مذهبی و اعتقادی با محوریت دین شیعه و مبحث ظهور امام عصر

بایگانی
۱۳
بهمن ۹۵

یکی از سیاست های تبعیض آمیز رژیم دیکتاتوری آل سعود علیه شیعیان قطیف، عدم صدور مجوز برای تأسیس دانشگاهی مستقل برای جوانان این استان شیعه نشین است. به گزارش انجمن منتظران مهدی(عج) به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر شیعه نشین "قطیف" در شرق عربستان سعودی حاکی از آن است که شیعیان این شهر تلاش خود برای تأسیس یک دانشگاه در این شهر را آغاز کرده اند.

 

گفتنی است، یکی از سیاست های تبعیض آمیز رژیم دیکتاتوری آل سعود علیه شیعیان "قطیف"، عدم صدور مجوز برای تأسیس دانشگاهی مستقل برای جوانان این استان شیعه نشین است.

بر همین اساس گروهی از اهالی "قطیف" در نامه ای خطاب به "ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه سعودی از عدم وجود دانشگاهی که دختران و پسران "قطیف" در آن تحصیل کنند، شکایت کرده و خواهان صدور مجوز برای تأسیس دانشگاه در قطیف شدند.

در ادامه این نامه آمده: "قطیف" تنها استان کشور است که فاقد دانشگاه بوده و دارای بیشترین تعداد دانشجو در بخش شرقی عربستان است

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۳
محسن خالقی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی