منتظران مهدی موعود(عج)

شرایط انتظار و کیفیت ظهور آقا امام زمان (عج)

منتظران مهدی موعود(عج)

شرایط انتظار و کیفیت ظهور آقا امام زمان (عج)

وبلاگی مذهبی و اعتقادی با محوریت دین شیعه و مبحث ظهور امام عصر

بایگانی

معاون نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

باید "وحدت و انسجام" را در جامعه گسترش داد

 
سید محمد سادات

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید "وحدت و انسجام" را در جامعه گسترش داد و از دستورات قرآن کریم و ائمه اطهار در این راستا بهره برد چرا که تاسی از قرآن کریم راهگشاست.

 حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات بعدازظهر امروز در نود و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی و مذهبی استان کردستان که در سالن کوثر تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به وجود شبهات گسترده در فضای مجازی و آسیب‌هایی که به مردم وارد می‌شود، اظهار داشت: شبهات فضای مجازی آسیب‌رسان است و باید این شبهات برای مردم روشنگری شوند.

وی با اشاره به اینکه حضرت رسول اکرم(ص) بزرگ‌ترین تمدن جهانی را تشکیل داد و در تمام عرصه‌ها گل سرسبد شده است گفت: امروز تمدن اسلامی بزرگترین و کامل‌ترین تمدن جهان به شمار می‌رود.

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) با انقلاب اعتقادی، علمی و اخلاقی توانست جامعه اسلامی را ایجاد کند، تصریح کرد: باید از سیره و روش حضرت رسول اکرم(ص) در تمام عرصه‌ها به ویژه فعالیت‌های فرهنگی درس بگیریم.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی و نقش استان کردستان در پیروزی انقلاب گفت: برای اینکه آیندگان بدانند که انقلاب اسلامی چگونه به ثمر نشست و استان کردستان چه نقشی در این راستا داشت باید کتابی با عنوان انقلاب اسلامی در کردستان تدوین و به دست مردم برسد.

سادات پرهیز از فعالیت‌های تکراری و بی‌ثمر در مناسبت‌های مختلف به ویژه در ایام دهه فجر را خواستار شد و افزود: برنامه‌های تکراری آسیب است و باید همه ما مانع وقوع آسیب شویم.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی متاسفانه تبلیغات گسترده‌ای در خصوص رژیم شاهنشاهی به عنوان یک عصر طلایی انجام می‌شود، اظهار کرد: باید با این موارد مقابله شود و مانع وقوع آسیب در جامعه شد و شبهاتی که در فضای مجازی وجود دارد را روشنگری کرد.

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ترویج فضائل ائمه اطهار به ویژه حضرت زینب(س) و فاطمه زهرا(س) را مورد تاکید قرار داد و گفت: ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه از اهمیت به سزایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اهل بیت(ع) را عامل وحدت در کردستان دانست و گفت: باید "وحدت و انسجام" را در جامعه گسترش داد و از دستورات قرآن کریم و ائمه اطهار در این راستا بهره برد چرا که تاسی از قرآن کریم راهگشاست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی