منتظران مهدی موعود(عج)

شرایط انتظار و کیفیت ظهور آقا امام زمان (عج)

منتظران مهدی موعود(عج)

شرایط انتظار و کیفیت ظهور آقا امام زمان (عج)

وبلاگی مذهبی و اعتقادی با محوریت دین شیعه و مبحث ظهور امام عصر

بایگانی
۲۲
دی ۹۵
آقا جان

من از نگاه تو دورم  ولی تو چشم خدائی

                                   چه می شود که دمی دیده ای به من بگشائی

تمام عمر کنار تو بودم ای دل غافل

                                       نیافتم که تو بودی ندیدمت که کجائی

آقا جان

چنان چه جدت تو می رفت بر سرای فقیران

                                     چه می شود به سرای من فقیر بیائی

دعا هم از نفسم خسته شد ندیدمت آخر

                                      بیا بگو چه دعائی کنم که رخ بگشائی

آقا جان

دل مریض مرا ای مسیح آل محمد

                                  تو مرحمی تو طبیبی تو نسخه ای تو دوائی

به دور کعبه که گشتم به یاد روی تو گشتم

                                   تو کعبه ای تو مقامی تو زمزمی تو صفائی

آقا 

تو سجده ای تو رکوعی تو نیتی تو قیامی

                                   تو حمدی و تو قنوتی تو ذکری و تو دعائی

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
محسن خالقی نژاد

نظرات  (۱)

خیلییییییییییییی زیبا بود احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی